villkor & betalning
VILLKOR I KORTHET
Vi är försäkrade för din och vår trygghet. I vissa fall kan det vara bilens försäkring som gäller vid skada, t.ex. vid olycka vid Hämta & Lämna-service, vid stöld, brand eller skadegörelse, där gäller bilen/fordonets försäkring. Var därför noga att se till att du har rätt omfattning på din bilförsäkring, innan du lämnar in bilen hos oss. Vi ersätter självrisk upp till beloppstak på 5000 kr förutsatt att bilen inte blir stående hos oss längre än överenskommet, i de fallen ersätter vi ej självrisk.
Töm din bil innan du lämnar in den för bästa resultat.
Lämna inga värdesaker i bilen vid inlämning, vi ansvarar ej för saker i bilen.
Vi kontaktar dig i förväg för godkännande av eventuella tillägg, utöver det du beställt, om det behövs för ett bra resultat.
Säg till om något är extra viktigt för dig, som du vill att vi fokuserar på, annars försöker vi få till en prisvärd helhet med varje paket som grund. Det kan innebära att vissa delar kan utgå för att få mer tid till sådant som gör större skillnad för dig som kund. Handskfack/flak/skåp/reservhjulsbalja/förvaring under bagagegolv ingår ej i grundpriserna.
Motortvätt sker bara på förfrågan och på kundens risk. Vi ansvarar ej för icketäta komponenter eller skador till följd av motortvätt.
Har bilen fått en strålkastarrenovering med lackspray som sista steg eller har bilen omlackade ytor som ej är lackade med 2-komponentslack måste kund informera oss om detta vid inlämning så vi kan anpassa jobbet efter de förutsättningarna.
Glöm inte att avboka senast 48 timmar innan bokad tid för att undvika debitering på halva bokningskostnaden.
Vi lägger ut bilder löpande på Instagram och Facebook samt vår hemsida för att visa våra jobb och hur vi arbetar, om inte annat är överenskommet tar vi alltid bort registreringsnummer på bilarna vid publicering. Registreringsplåtshållare och/eller list kan komma att bytas ut till en ny med vår 9INE-logo på. Arcticlean/Airinum har också delvis tillgång till delar av vårt bild- och videomaterial för sin marknadsföring då vi jobbar med deras produkter samt är återförsäljare för de.
Vi har ofta ej möjlighet att förvara bilar i våra lokaler utöver bokad tvättid enligt överenskommelse, när bilen är klar ställs den ute på kundparkeringen.
I samband med ditt första köp hos oss kommer vi att lägga upp dig som kund och spara dina uppgifter för att kunna ge bättre service vid nästa besök. Vill du bli medlem kan du skriva upp dig här för att få erbjudanden och annan kommunikation som inte är direkt relaterad till din bil eller bokning: http://eepurl.com/ixHh36
Önskar du se kompletta villkor, maila info@9ine.se och efterfråga dessa.
Vill du få fast pris på din bil innan inlämning, kontakta oss via kontaktsidan för fast pris utifrån dina önskemål om resultat och bilens förutsättningar.
BETALSÄTT PRIVATPERSON
Betalning sker med Swish eller kortbetalning vid uthämtning av bilen hos oss. Privatpersoner kan ej få faktura. Vi lämnar ej ut bilar förrän full betalning är erlagd.
BETALSÄTT FÖRETAG
Företag kan betala med Swish, kort eller ansöka om att bli fakturakund. Kontakta oss vid intresse av att bli fakturakund.
9INE Bilvård AB / 9INE BLVRD / Logementsgatan 2, Luleå